Friday, October 1, 2010

Revista Piu-Piu (Estiu 2010)

Comencem pel començament.El contador a zero.
Aquest estiu ha nascut la revista Piu-Piu editada per Publicacions de l'Abadia de Montserrat. Em van demanar de col·laborar-hi amb aquesta il·lustració per una cançó.

Empezemos por el principio. El contador a zero.

Este verano ha nacido la revista Piu-Piu editada por Publicacions de l'Abadia de Montserrat. Me pidieron de colaborar con esta ilustración para una canción.

Begin by beginning. The counter to zero.

Last summer the magazine Piu-Piu was born, published by Publicacions de l'Abadia de Montserrat. I was asked to work on it with this illustration for a song.


Fragments de la revista. Fragmentos de la revista. Fragments of the magazine.

10 comments:

anna said...

Hola Carles. Felicitats pel bloc!!! a veure quan tinc un momentet i et linko des del meu. Un petonet a tota la família

Iacma said...

Molt xulo, Carles, el blog! L'anirem seguint atentament!
Una abraçada ben forta!

Ballesteros said...

Ei Anna, com va tot? M'encanten els teus ninos-coixins. Estic començant un projecte semblant, ja et demanaré consell. Un petó a tots!

Ballesteros said...

Hola Iacma, moltes gràcies Com estàs? Et vaig veure no fa gaire presentant un llibrea l'infoK, ...ara no recordo quin, però ho feies molt bé! Surts sovint?
Un petó.

Marta Altés said...

Clapclapclapclap!!!
visca el blog actualitzat!!! ;)
priciós!
mooooolts petons família!

paloma said...

Muy lindo todo, el bloggero también.

Cèsar said...

ei Carles,
enhorabona pels nous dibuixos!!

aniré passant-me per ací sovint,
una abraçada a tota casa

Luc said...

Molt bo el blog :)

Una abraçada

Ballesteros said...

Moltes gràcies a tots! Ens anem veient pels blogs.

Pau Valls said...

M'alegre de vore el teu nou blog! Seguiré sovint les teues actualitzacions.

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons